Sportowe walki

Sportowe walki
sportowewalki

sobota, 28 grudnia 2013

Witam Państwa na blogu!

W pierwszym poście na moim blogu wypada się przywitać i krótko scharakteryzować zakres tematyczny bloga. Mój blog będzie dotyczył szeroko pojętych sportów walki. Tematyka nie będzie ograniczała się do konkretnych dyscyplin. Interesować nas będzie każda dyscyplina (uderzane sporty walki, grapplingowe jak i mieszane sztuki walki). 
Jestem osobą, która nie chce się przedstawiać z imienia i nazwiska. Wykonuje zawód zaufania publicznego. Wiele osób nie spodziewałoby się, że osoba, która na co dzień pracuje na takim stanowisku w białym kołnierzyku może fascynować się tego typu sportami, co więcej może prowadzić na ten temat bloga! W trosce o mój wizerunek będę się starał, aby te moje dwa światy się nie przenikały - świat poważnego człowieka wykonującego bardzo odpowiedzialny zawód i zapaleńca siedzącego po nocach, aby obejrzeć pojedynek dwóch współczesnych gladiatorów! 
W świecie sportów walki siedzę od lat. Jestem zarówno zapalonym kibicem jak i aktywnym zawodnikiem, który po ośmiu godzinach w pracy zrzuca garnitur, aby przywdziać strój sportowy i wyżyć się na macie, ringu, klatce, etc. 
Witam Państwa na moim blogu i zapraszam do czytania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz